Sab ki mojudgi samjhta hai/ سب کی موجودگی سمجھتا ہے


سب کی موجودگی سمجھتا ہے
دل! کسی کی کمی سمجھتا ہے


Sab ki mojūdgi samjhta hai
dil kisi ki kami samjhta hai


ایک ہی شخص سے میں واقف ہوں
جو مجھے اجنبی سمجھتا ہے


aik hi shakhs se mai waqif hu
jo mujhy ajnabi samjhta hai


گو مجھے جانتا نہیں لیکن
وہ مری شاعری سمجھتا ہے


go mujhy jaanta nhi lekin

wo meri shayari samajhta hai


وصل کے اشک! ہجر کے آنسو

وہ نمی کو نمی سمجھتا ہے


wasl ke ashk! Hijr ke ānsoo
wo nami ko nami samjhta hai


وہی میری زباں سے ہے واقف
جو مری خامشی سمجھتا ہے


wo hi meri zubāñ se hai waqif
jo meree khāmshi samjhta hai


آپ کے سامنے میں خوش ہوں مگر
میرے دکھ! "رام" ہی سمجھتا ہے 


aap ke sāmnay mai khush hu magar
mere dukh! “Raam” hi samjhta hai


یہی اردو زباں کا ہے جادو
اب مجھے  ہر کوئی سمجھتا ہے


yehi urdu zubāñ ka hai jaadu
ab mujhay harr koi samjhta hai


میں اُسے بات دل کی کہتا ہوں
وہ اِسے شاعری سمجھتا ہے


maiñ usay baat dil ki kehta huñ
wo isay shayari samjhta hai


اتنا نادان بھی نہیں ہے وہ
جو تمہاری ہنسی سمجھتا ہے


itna nadaan bi nahi hai wo
jo tumhari hansi samjhta hai


کون مہتابؔ اب  تمہارا ہے
کون دل کی لگی  سمجھتا ہے


kon "mehtaab" ab tumhara hai
kon  dil ki lagi samjhta hai


بشیر مہتابؔ
Bashir Mehtaab

Comments

POPULAR POSTS:

Gazal -Bachpann / غزل - بچپن

Mera Nahi Raha Tu, Mai Tera Nahi Raha / میرا نہیں رہا تُو, میں تیرا نہیں رہا

Mujhay Maalum Hai / مجھے معلوم ہے

Yaar Be-Khabar Ho Tum / یار بے خبر ہو تم

Haseen Dil Ruba Chandni Gulbadan Hai / حسیں دلربا چاندنی گل بدن ہے